Wednesday, 21 April 2010

KAMI PRIHATIN


KEJAMNYA MANUSIA!!!
SAMPAI HATI DIBUANG ANAK SENDIRI
KESIAN ANAK2 YG TAK BERDOSA


UHUK..INI TERKECUALI..

**gambar ihsan pakcik google**


video


7 comments:

Haida Hussin said...

wannur! sesungguhnya akak tak sanggup tengok gambar2 tu.. huhuhu! nak nangis ni.. astaghfirullahhalazim

sweetwannur said...

sedihkan kak...kejam btol manusia yg buat keje mcm tu..

ieyza said...

Ya Allah....
tak sanggup untuk melihat...
nie keje manusia atau setan???
kalau taknak...bagilaa pada yg memerlukan....saya pun sanggup nak sebab dh tau diri ini takkan dpt lagi anak....sedihnyerrrrrrrrr

Mrs NarchotiQue said...

mmg dasar bitch pompan yg bangang buang ank mcm ni.xpyh panggil pompan tp betina.xnk ank tu bg la pd sape2 nak.den xley tgok bby2 ni sedey n sadis!

wannur said...

IEYZA: kesian kan baby yg x berdosa tu..mcm manala masa dia ditinggalkan tu..kehausan, kelaparan, kena gigit semut..sadis!!

MRS NARCHOTIQUE: tol tu..bagi la pada yg org lain..diorang ni bkn pe, takot tembelang pecah..berzina x takut n x sedar yg Allah tu maha melihat..huh!menci!!

Iefadesign said...

anak tu kan anugerah Tuhan...fa yg xde anugerah ni sungguh merasakannya...xpatut diorang ni

sweetwannur said...

iefa:diorang yg buat keje cm ni mmg xde ati perut kan fa..insyaallah ada rezeki fa nanti..amin..